Summa sidvisningar

tisdag 14 juli 2009

Shadow dräktig

Det är skönt nu är det klart två av två ston är dräktiga.
Mychela får gå tom i år så hon hamnar bättre i tid tills nästa gång...
Nina är lycklig hon har ju redan lagt handpeng på fölet i Shadows mage så hon väntar med längtan.
Skönt att veta att näst kommande bebis får det bra...

I dag har jag suttit o surfat mest hela tiden..
Om jag tänker efter har jag nog inte kommit mig för med någonting, så jag slutar att tänka efter ganska så fort.

I morgon har vi desto mer att göra, packa städa (så arthur kan va här)
Sen ska vi rulla lite sakta men säkert mot stockholm.
Ska bli kul de va ett tag sen vi va i skärgården i Stockholm.

Adde viska i Mattes öra att han ville åka till västkusten men han tycker nog det blir lika trevlig i skärgården...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar