Summa sidvisningar

torsdag 29 april 2010

Trött på det mesta

Skulle vilja skriva en hel del i dag men jag gör inte det, har vart arg o ledsen o tycker nog dom mesta är konstiga.
Fast det kanske är jag, mig det är fel på ?
Jag förväntar mig rakhet o jag är nog för det mesta rak !
kanske inte är bra ?
Kanske ska bli en sådan som ler o säger snälla saker så man blir omtyckt för den man inte är ?
Undra om dom mår bra med att vara falska le o låtsas att allt är bra Le o låtsas att man tycker om någon o så fort den vänt ryggen så pratas det, undra om man mår bra av det ?
Falska !!!
Nej jag kanske skulle fortsätta att vara den jag är o bli omtyckt av dom som tycker om mig ?
Jag kanske inte mår bättre men jag har i alla fall gott samvete.

Har i alla fall haft en toppen helg på kryssningen allt var kanon.
När jag har lite ork ska jag lägga ut bilder men just nu har jag inte den orken.......
Rädd för att jag gick under i dag men jag hoppas på att komma upp snart, typ i morgon annars blir jag allvarligt rädd för mig själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar