Summa sidvisningar

tisdag 31 maj 2011

Morgon pigg

I dag var jag morgon pigg och det hör ju inte till min specialitet. Men jag vakna halv fem o va pigg :-)
I helgen var en bra helg, på Lördagen spelade små grabbarna pool spel i fotbollen och dem är jätte duktiga kul att se att dem börjar få igång ett passningsspel mellan varandra...

Sen på kvällen var vi ute hos Catta o Nisse men dem var inte hemma för vi hade skickat ut dem till kusten på lite avkoppling, så Sanna och Martin sköte ladugården med mjölket o så. O vi åkte ut o serva med mat....

Söndagen bestod av att flytta lite hästar och så han vi med en sväng på Ikea, köpte lite smarta grejor för min stora pappershög som ska sorteras. Köpte även stora plastbackar som vi ska lägga skolmaterial i som är klart för barnen. Husse har ju gått ett helt år i skolan sitt första år..
Ska bli väldigt högtidligt på hans första avslutning :-)

1 kommentar:

  1. Tänka sig att gossen nu går ut första klass..rätt som det är, så går han ut gymnasiet..den andra gossen är ju också stor som ska börja skolan till hösten. Hoppas det går bra för dem i livet.
    Ge dem kramar från mig...om de minns mig förstås...
    Inaa

    SvaraRadera