Summa sidvisningar

tisdag 12 juli 2011

Tisdag

Tisdagar är för mig som en ny början på veckan skulle kunna tro att det är Måndag.
Samma sak varje tisdag, Blodprov o medicamente :-( Men någon tisdag kanske jag slipper Kan ju alltid hoppas.
I går var min bästa dag i benen på länge så jag hämta Trasan och red henne, konstatera att hon inte är riden det här året.......... Men hon gick jätte bra o det var ren balsam för min själ.

Kom också på att jag har världens bästa vänner som alltid finns, det är så man blir rörd :-))
Eller det har jag ju vetat ett tag men jag kom på det igen.

La familija är väl lite under isen just nu men så blir det ibland, påverkas ju av yttre faktorer. Ibland önskar jag att man skulle ha ett hjärta av stål som en del verkar ha. Då hade man inte påverkas av det yttre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar