Summa sidvisningar

lördag 25 februari 2012

Har ju inte uppdaterat på ett tag. Har haft lite annat för mig :-)
Nu har det varit en lov vecka, o vi var på sjön en dag o pimpla o åkte snöscooter Mycket trevligt och kul.
I dag skjutsa vi Martin till bussen han skulle åka att jobba, o jag o de små vänta in min mor för att sen gå på stan en sväng. Hon skämde bort dem med att fylla på deras garderober rätt duktigt.
Sen tog vi en fika innan vi åkte hem och tog helg.

Har fått en remis iväg skicka till Lund och det känns ju lite spännande. I dag ringde dem därifrån och ville att jag skulle läggas in en vecka, kommer kännas lite tungt men hoppas på att det ger något.

Skolan rullar på och jag närmar mig slutet på utbildningen, så nu är det bara att bestämma mig för hur jag ska fortsätta Plugga, starta eget eller försöka att hitta en anställning ??

Men det blir nog bra, brukar ju lösa sig.

Snart bär det i väg till Sälen och jag ska faktiskt hyra en sitski ska bli fränt hoppas jag, ser fram emot att komma iväg och få lite tid med familjen o vänner, vi är ett helt gäng som åker som vanligt och det ska bli mycket trevligt,.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar