Summa sidvisningar

torsdag 24 mars 2016

Nytt hopp

Nu ska jag nog börja föra lite anteckningar igen.
Har haft en tuff period i mitt liv som jag håller på att kämpa mig upp ur.
Börjar se lite ljusning i den mörka tunneln.
Efter operationen så blev det tufft i läkning processen o det kändes som jag aldrig skulle bli bättre,  satt i min rullstol o kände mig almänt miserabla.
Men nu är jag uppe på kryckor för det mesta o känner hur sakta orken kommer tillbaka.
Varit väldigt stressad, stressen i sin tur har gjort så att jag har fått Alopocia Areata så 1/3 av allt mitt hår har jag tappat.
På något sätt så är det tufft trots att det bara är hår. Det gör ju inte ont så som min CRPS gör. Men det är ändå en saknad som är svår att beskriva.
Jag fick i alla fall hjälp av landstinget till peruk o det har jag nu varit o provat ut hos Lotta på Hårteknikerna i Linköping. Vilken service !!! Efter att ha provat både modeller o olika färger så kom vi fram till en som kändes bra. Som tur var hade jag med mig Marie o Therese två av mina närmsta vänner Så det kändes mycket tryggt.
I framtiden kanske jag vågar att lägga ut bilder med utan o med peruk. Men något jag får jobba på i min tanke ett tag till.

I helgen så ska vi SQHA ungdomssatsningen med tjejerna T o E..
Kommer uppdatera lite under helgens gång.

Therese o jag ska även till Göteborg o gå på häst mässan, det ska bli Nice. 

Vi har även beställt en valp som kommer hem den 9 April 😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar