Summa sidvisningar

söndag 10 maj 2009

i-landsproblem


Funderar på när det känns rätt att köpa häst ????
Va vill jag ha ?????
hmm kollat på en hel del hästar nu, o fortfarande får jag den där klumpen i magen.
Men nu tror jag att jag har hittat rätt
Titta så fin hon är
Kanske ska åka o titta igen i morgon vi får se...
Men jag måste bestämma mig i morgon
Hoppas på att det kan bli bra..........



I kväll var Therese o Jonas här o vi grillade och snackade skit pratade om midsommar funderade på vad man skulle kunna göra...
Pratade givetvis om chappen som börjar att närma sig med storm steg det ska bli så djävla kul.....

Tror att den här sommaren kommer att bli ganska så bra trots att jag inte är så frisk, börjar till och med se fram mot att kunna åka bort lite....

I dag på dagen så kom Husses kompis Ebba och lekte.
Adde var lite avis eftersom han
inte hade någon kompis att leka med...
Men min kära man löste det problemet...
Resultatet var att Adde satt o körde på sin lilla fyrahjuling hela dagen med ett stort leende.







Jag har ett underbart stall gäng som även har kommit att bli mina närmsta vänner ;-)
Vi har alltid nästan lika kul fast vi är lite nördiga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar