Summa sidvisningar

fredag 29 maj 2009

Väntan

Nu sitter vi o väntar hoppas på att det ska lösa sig så vi kan boka den där resan....
Skulle va så skönt att få komma i väg rena hälsokuren skulle de vara.
Simma måste ju va den bästa rehaben för min ben, dom har pool på det tänkta hotellet.
Nu har jag börjat svaja på kryxen funkar så där men är ändå väldigt glad att jag har kommit dit hän.
Tyvärr så är ju inte orken i fatt mig men jag längtar till den dagen jag kan öppna dörren o gå ut till mina hästar, vilket jag tog för givet innan, ska bli så skönt....
Tror att mina barn är måttligt trötta på mig att jag inte kan göra de vi brukade göra men det kommer ett långt sommar lov där jag hoppas på att kunna va med i aktiviteterna.......
En mycket märklig grej är också att jag saknar jobbet, mycket , måste komma i gång att jobba snart dör på det här......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar