Summa sidvisningar

onsdag 17 juni 2009

Lugnet före stormen


I dag var sista dagen utan dom små.
Så jag bestämde mig för att ta det lugnt sovmorgon mycket trevligt, vakna kl 9.30 men våga vägra gå upp.
Låg kvar o läste en bok fram till 12.00 läser nr två i trion Stig Larsson mycket bra Elisabeth är min nya favo hon är cool som våran lilla Adde skulle säga......

Sen kl 12 blev jag hungrig så då blev det frukost o vad gjorde jag resten av dagen tro hmmm tur att det finns dator så man har något att göra.

Har börjat att plugga inför E kortet lite mer på allvar hoppas på att kunna lösa den biten i höst, men jag har nog ingen studie teknik...

Sen i kväll åkte vi till Finspång o hämta de små, skönt o få hem dom igen det är massor som jag skulle vilja skriva här men kan inte jag gör lite tecken i stället £$€{[[]]}\}][€$$£@@ nu har jag uttryckt vad jag känner ;-((((

Men två grabbar in i bilen och barn skivan rullade igång sen bort till Anne o Andreas o tog en fika o så klippte Anne Martin o Adde, mycket bra o fint TACK anne för hjälpen......

Medans hon klippte grabbarna passa jag på o gosa med Tindra världens sötaste tjej.....
Hon ska heta Tindra Katarina gissa om jag blev glad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar