Summa sidvisningar

fredag 12 juni 2009

Regn

Vad ska man ha på sig en sådan här dag ??
Det är student o det ösregnar tycker att det är orättvist på student dagen ska det vara sol.
Sanna tar studenten i dag och vi ska vara där och kolla när hon springer ut ska bli kul.
Sen ska vi bjuda ut henne på lite mat i berg.
Blir nog trevligt..

I går valde jag om, så nu kommer det bli annorlunda i fortsättningen men det är ingen som vet om det ännu.
Men det är bara att le :-(

Gudarna måste va tokiga allt går tvärtom men jag tror att om man ler tillräckligt så blir det nog bra ändå...

Skulle tro att mina vänner alltid kommer att finnas för mig mina riktiga alltså tror inte att man ska ta något förgivet men jag hoppas på att dom jag stödjer stödjer mig...

Ska i alla fall försöka.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar