Summa sidvisningar

söndag 24 januari 2010

I går




I går var en bra dag, först åkte vi in o beställde tapeter o det var väldigt kul...
Sen var vi o åt Lunch i hop med Clase o Anne på Ikano mycket gott o trevligt..
Utanför Ikea stod vaccin bussen o det var dax för de små grabbarna att ta sin andra spruta sagt o gjort såin i bussen o så var det klart....
Nu på kvällen när Husse skulle gå o lägga sig så hade han feber o jag kan sätta allt på att det beror på den där förbannade sprutan menmen nu är det gjort...
På kvällen kom min kära bror ut o satt barnvakt så gick vi med dom stora Kidsen på Bio, dom hade önskat att se Luftslottet som sprängdes, MYCKET bra...
En full speckad dag men trevlig..........

I dag har vi varit på sjön vid saltsten o pimplat o några åkte skridskor.
Jag var så glad att jag kom i Mattes kängor (första gången på länge jag kommer i ett par skor)
Så jag kunde också va med på isen sen att jag såg ut som bigfoot själv har ju ingen betydelse haha.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar