Summa sidvisningar

fredag 12 mars 2010

Trött men nöjd



Dagarna går åt mest på Hästryggen just nu, känner att jag inte har tillräckligt med energi för att göra mer än att rida o ta hand om barnen på eftermiddagen sen är jag helt slut.
Men jag är så där skönt trött, nöjdtrött skulle jag vilja kalla det :-)

Ridningen går bättre o bättre o jag känner att jag styrker mina ben sakt men ändock!

Det roliga som har hänt är att Nina har börjat rida Wiggo ute i skogen o utan ledare o det går jätte bra KUL o stort TACK Nina.

I går var jag på fotbollsträning med de små som alltid o nu börjar även Lilleman vara med på hela träningar så det är kul :-)

Annars som sagt händer det inte så mycket mest det vanliga....

På Söndag drar vi till sälen o det ska bli skönt för hela familjen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar