Summa sidvisningar

torsdag 6 maj 2010

En bra dag

Idag har det gått några dagar sen allt hände våran Martin o han tycker att det är fruktansvärt jobbigt, men vi ska se till att han kommer igenom det här på bästa sätt....
Jag har varit arg ledsen o väldigt frustrerad... O så förbannad !!!!!!!!!!

Trodde inte att en del kan vara på det här visset trodde inte att man fick bete sig så här menmen det är väl bäst att man vänjer sig av någon konstig anledning...

Nog om det i dag har jag unnat mig en ridtur på min lilla trasan hon var ganska pigg och spännde sig en del och gick emot, men efter ett tag slappna hon av och börja söka sig lite ner o framåt så jag var nöjd i det stora hela.
Anne red sin lilla Alina o dom är jätte duktiga alltid lika kul o se hur dom där utvecklas :-))

I morgon ska vi åka till Anna o hon ska träna en av mina unghästar alltid bra att anlita en duktig tränare nu när jag har så svårt o ta igenom vissa saker själv kostar ju lite dock men det får det va värt :-))))

Känner att våren är på väg o allt hade varit på topp om det inte hade varit för våran Martin men det löser sig Kommer alltid att stöta dig o finnas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar