Summa sidvisningar

onsdag 26 maj 2010

Snart dax

Snart dax att skicka Shadow på om betäckning ska bli kul.
Hon ska ner till Jessika o det ska bli trevligt att träffa henne igen, blir ju inte så ofta.
Kanske ska åka tidig Lördag för att sen åka vidare till Chappen o titta på tävlingarna o då kan jag ju ta med barnen om dom skulle vilja gå en dag där :))
Men vi får se min ekonomi är ju inte den roligaste just nu men som jag brukar säga det är bara att LE.............

Det har gått bra med det nya fölet hon är pigg o framåt.

Hoppas på att kunna ta en del kort innan hon åker för sen kommer hon att vara borta större delen av sommaren, det är ju ända nackdelen när dom ska betäckas om.

Har varit jäkligt trött ett tag nu känns som man har grus i ögonen konstant så jag tänkte att jag måste komma igång med träningen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar