Summa sidvisningar

söndag 31 oktober 2010

November lov

I morgon är första dagen på november lovet
Så då ska vi i väg,, Sitta i en stuga och umgås ska bli trevligt.
Helgen har rusat förbi i vanlig ordning , i fredags kom Therese och Jonas förbi så vi lira lite poker.
På Lördagen så var vi hos mina föräldrar mycket trevligt Syrran o hennes sambo var också där,,,O bror också såklart.
Även där lira vi lite poker men synd och säga att det gick bra,, gjorde bort mig på slutspurten.

Märks att barnen behöver lov,, Dom är ganska trött och gnälliga men nu ska dom få vila upp sig lite dom med :-)

Vi har en hemtenta som ska va inlämnad på Fredag som jag ligger mycket bra till i Tid, det är skönt.
Sen har Laila och jag pratat om vi ska läsa KBT steg 1 nu. Men vi får se om vi hittar något bra o om det finns ork.....

Så har jag varit o kollat på våran ny familjemedlem sååååå söööööööötttt.
Hon kommer att flytta hem den 25 december, ganska långt kvar men det går nog fort..
Fanta kommer att bli hur glad som helst :-)

Nu är i alla fall Wiggo såld så han flyttar på Lördag till en jätte mysig tjej i Göteborg.
Han kommer att få det kanon bra där......

Lillys arbete går framåt synd bara att man inte kan få i ordning på pappren.
Trasan står i vila ett tag till.
Joppe skruttar runt med Sanna och det går bra.
Ebba har tagit sig in i flocken väldigt bra så nu är hon nästan kompis med alla i lösdriften.
Snart ska fölen flytta ska bli ganska skönt, det är ganska hård belastning på hagen som det är nu, med tanken på vädret..
Så har vi också fått tillökning i stallet av två islänningar,, Ganska söta små ponnyn...

Vardagsrummet börjar man se slutet på, men vi har letat soffa i tre veckor och det känns som vi har varit överallt och letat och inte hittat den rätta ännu och det tycker jag är tråkigt SAKNAR soffan och flisfilten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar