Summa sidvisningar

lördag 16 oktober 2010

Tjoho

Nu var det ett tag sen och mycket har hunnit att hända
Wiggo är nästan såld och det känns bra, blir det som tänkt kommer han att bli Stockholmare.
Min lilla hingst har kommit hem och det känns bra i magen. En svart Quarter som är så söt så.
Ska bli kul att kunna ha en egen hingst här hemma på gården.
Mitt nya Quarter sto har också hunnit komma hem och det känns också bra, hon är mycket fin och trevlig.
Funderar lite på hur jag ska göra med Lilly om hon ska få bli kvar eller om jag ska sälja henne ?
Vi har börjat jobba med henne lite och det är nog en ganska tuff dam med men väldigt snäll.
Danmarks resan som vi gjorde när jag hämta hem hingsten gick bra, och alla papper man skulle ha med sig titta ingen på över gränsen så man kan ju undra varför man ska betala alla dessa pengar om ingen bryr sig i alla fall.

Skolan rullar på och vi har nu indelat oss i grupper och jag hamna i en grupp som jag kommer att trivas i så det ser jag framemot.

Här hemma så är nu ridbanan klar och den används flitigt :-)
Det är så skönt att kunna rida även när det är mörkt och barnen har gått och lagt sig....

Allt är på topp bara benen skulle bli bättre så skulle det vara kanon, hatar vid det här laget allt vad kryckor och rullstol heter.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar