Summa sidvisningar

söndag 12 december 2010

Sova

Den här helgen blev väl inte som planerat o tänkt med något.
Men har i alla fall sett till att minimal har blivit gjort typ det jag har orkat.
Så nu är listan att göra ca lika lång som helgen innan.
Har i alla fall börjat med o renoverat ett skåp som jag fick av min vän Therese.
O fönstren är putsade på nedre botten, (gjorde aldrig det när jag bytte till julgardiner),
Frysen håller jag på o frosta av i skrivande stund. Kylen uttorkad så lite blev det mellan spyorna :-(.............

Lille skiten Adde har lyckats med att skära sig på min rakhyvell, men det var inte hans fel den flög på honom gasta han Lilla vännen !!! Har sagt åt honom att låta den va, men oftast tar jag ut den o lägger den i min nessär men hade glömt det denna gång. Blev ett rejält hack i tummen men inte så farligt tack o lov. Mest var han nog rädd för det ser ju att vara mer blod när det blandas med vatten.....

Martin har varit en ängel o hjälp till med en del i helgen så det är skönt :-)
I morgon ska Husse vara tomte tyvärr har ag ingen möjlighet att vara med :-(

Hoppas inte så mycket på snö mer utan det kan ju räka med det som finns.......
Tror att jag ska hitta lite mer julklappar i veckan o så ska jag handla julmaten som man kan köpa in i förväg så kanske jag har lite mer att stryka på den där förbaskade lappen....
O om inte soffan kommer i veckan så åker jag till myrorna o köper en där för då får man den ju på samma dag.

Ska försöka hinna gå på en julmarknad i alla fall innan dom är över tycker att det är ganska mysigt,,, Så har ni några förslag på vart man kan gå på julmarknad så HOJTA

Kram på er alla där ute :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar