Summa sidvisningar

lördag 4 december 2010

Tv

Nu har vi fått upp tv i tv rummet känns bra,...
Men jag har lite ont i magen när jag tänker på soffan jag har beställt den verkar ta tid på sig att komma...........Men jag tror på tomten så den borde ju komma innan jul....'
Idag har vi även fått upp första advent saker o har haft lite mysigt med jul musik o glögg.
Ja, jag vet det var första advent förra söndagen, men det man inte hinner i dag får man ju ta i morgon :-) Men i morgon ska vi tända två ljus o fira andra advent.
Snart jul o vi kommer att fira jul här hemma ska bli mysigt......
Sen är det ju nyår o då är vi ju alltid hemma tänkte göra tre rätters tycker att det är kul !
Sen är det bara att packa ihop sig i bilen o köra mot Sälen ska bli Skönt o komma hemifrån....
Kommer bli ett glatt gäng o Hoppas på mycket sol....
Längtar efter min SOFFA o en flis filt krypa ner o läsa en go bok

1 kommentar:

  1. Ja, vi får verkligen hoppas att Tomten är snäll och ser till att soffan kommer innan jul....jag håller tummarna. Båda två...hihi...kram, Inaa

    SvaraRadera