Summa sidvisningar

söndag 18 september 2011

Konstigk blev det

Mitt inlägg med bilderna från Grekland försvann, konstigt ??? Jaja får se om jag orkar ladda upp dem igen, har inte riktigt bestämt mig.

I går var vi på en super trevlig kräftskiva med många goa vänner, hemma hos Katta o Nisse.


Tror att jag är väldigt fundersam på hur jag ska göra, ska jag göra något eller ska jag va åskådare ?? Borde göra något för min man man, men är det rätt ?
Hatar att se de jag älskar ledsna !!!!!!!!!

Nu ska jag sätta mig till bords o äta scones som Martin har bakat ska bli gott :-)






1 kommentar:

  1. Det har blivit något skumt här på Blogger!
    Ett inlägg jag gjorde försvann efter några timmar!!
    Det stör mig till vansinne, för jag har aldrig blivit så nöjd med ett inlägg!! grr!

    Hoppas du mår bra efter omständigheterna.....!!!

    Massvis med kramar!!!
    Ulrika

    SvaraRadera