Summa sidvisningar

fredag 30 september 2011

Snart dax..............

Snart dax, ska snart ta tag i livet.....Eller är det inte det vi gör varje dag när vi kliver upp ur sängen ?? Vet inte riktigt men måste snart bli BRA orkaaaaaaaaaaaaa ................

Prata med min läkare i Onsdags och konstatera att det är bra att man har ork att ta tag i problemet o googla o läsa till sig själv hur man ska behandla min sjukdom. Men den här gången lyssna han o vi fick ett bra samtal !

Så troligtvis nästa vecka så ska jag köra i gång med cellgifter uppe på sjukan en gång i veckan framöver tills jag är frisk,,, Så jag hoppas så där på max 1-3 besök sen ska jag springa maraton och åka störtlopp i slalombackarna :-))

Det var ett tag sen jag skrev här men det har ju inte hänt så mycket så det blir även i dag mest ordbajseri..
 Men en sak har jag fått uträttat o det är att jag har bokat en resa, kan tyvärr inte skriva så mycket om den för det är en överrasknings resa till en vän som vi ska fara iväg på i November. Hon har varit helt fantastisk och hjälp mig under alla år som jag har varit sjuk och utan henna i vårat stall så hade vi inte riktigt fixat våra hästar,,,, en av världens bästa vänner helt enkelt -))

I går klippte Sanna Joppe åt mig, han blir för svettig när man rider honom...Så nu är han hur söt som helst  








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar