Summa sidvisningar

söndag 23 oktober 2011

I dag har jag bakat bullar, o jag tänker inte lägga ut någon bild på berget av alla bullar,,,För jag tror ni vet hur bullar ser ut :-))

Den här helgen blev inte som vi hade tänkt oss, skulle ha varit fri från alla barnen men så blev inte fallet....Kanske inte helt typiskt att det inte blev så men vi hade faktiskt sett fram emot en hel helg bara jag o min man,,,MENMEN !! Vi får ta det en annan gång.

Vi han med en del annat i alla fall. Bullar är bakade och matbröd. Husse hjälpte mig så duktigt :-)
O så har Lilleman sovit borta oss en kompis för första gången och det funkade jätte bra, dem hade haft jätte mysigt. O kalas hann han med också så hans helg var mycket lyckad.


Vi har rört om i hagarna hos hästarna och så har vi skiljt av Ebba o Nela, funkade perfekt.
V 44 kommer det spekulanter och ska kolla o vi hoppas att det är bra o trevligt folk som kommer och tittar.
För vi säljer ju inte till vem som helst :-)

I dag var Sanna med mig och veckohandla o det tackar jag för.

Har fått en ny medicinering så nu ska jag bli bra, hoppar jämfota om några veckor o det är ju bra !! Om det nu blir så.
I dag var Olle o Inger ute min mans Mormor o Morfar och de är alltid lika gulliga.....



Funderar på hur bra jag har det med min man och varför just vi har det så bra ?? Men någon gång ska jag väl ha tur i livet också :-)

Snart ska jag åka på en utbildning i Höör i hop med min vän Anne K o det ska bli super kul, återkommer mer om det när vi är på språng.

1 kommentar:

  1. GÖTT ATT HÖRA, att du är på G igen!
    Kram Carina

    SvaraRadera