Summa sidvisningar

måndag 10 oktober 2011

Plugga

Nu känns det bra !

Har nog till 85 % bestämt mig hur mitt pluggande det ska se ut.
Ska på kurs inom AT i november, ska bli mycket intressant :-)

Jag tror att det gäller att ligga i eftersom jag vet att jag inte vill jobba på ett behandlingshem när jag är klar.
Kommer kanske aldrig klara det ed tanken på mitt handikapp, om det inte går över menar jag.

Men nu tror jag att jag vet o då har jag minst fyra år framför mig i en bänk, o så gäller det att komma in o klara av det också....Men det är himla kul o intressant så det ska nog inte vara så svårt :-)

Nu ska jag lyfta arslet ur soffan och göra i ordning mig o åka till Therese o bebis :-) en flicka fick hon för ni som inte vet. O Livia heter hon, alla i familjen mår bra o det har gått bra, kommer väl lite kort på henne här med i framtiden.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar