Summa sidvisningar

måndag 24 augusti 2009

Avklarat hälften

Jaha nu har jag suttit ner o fyllt i papper till AQHA o APHA lite krångligt men snart avklarat.
Tror att när det väl är klart blir det lättare.
Jag hoppas att alla papper snart ska va i ordning.
Som tur är har jag Anne till hjälp och det blev tre samtal till Texas i USA för lite frågor.
Bla. ett problem var att det inte gick att registrera JJ Loppans föl för där stod det att hon var betäckt i september så då skulle ju fölet knappt va fött nu möjligtvis kanske.
Så då ringde jag till hingst ägaren och förklarade mitt problem vilket hon skulle åtgärda ;-))

Adde börjar komma ner i varv nu och har inte lika stora utbrott längre känns väldigt skönt, böjar bli roligt igen o göra saker med den lilla killen SKÖNT.......

Min man och jag funderar på att åka bort men vet inte vart o när ännu kanske ta med barnen utomlands vi får se...

Väntar fortfarande på mitt skatte besked som inte har kommit hoppas det är lite posetivt åtminstond...

Ska till läkaren för biopsid i morgon se om ag kommer i väg för jag är inte frisk halsont o en mage som har ballat ur fullständigt, Svininflunsan ????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar