Summa sidvisningar

onsdag 26 augusti 2009

Telefon

Som en del av er redan vet så är ju jag lite pryl galen o vill ha mycket saker.
Nu står en telefon högst upp på önskelistan.
Jag vill egentligen ha en kamera som är lite o smidig som man kan ta med sig överallt, o då kom jag på den bra iden att köpa en kamera mobil med 8 mp.
Men så har jag nu kommit till en ny fas i livet som skrämmer mig lite jag börjar bli snål, vill ha det bästa men det får inte kosta, Hur går det i hop sig????
Inte alls likt mig, har jag gått o blivit mogen ??
HJÄLP

Kanske aldrig kommer att köpa den där mobilen jag har tittat på så läng....

I dag har jag haft ett litet stall möte här hemma, eftersom hästarna är på väg hem snart.
Gått igenom lite rutiner osv. känns som det kan bli ett väldigt bra stall gäng här i vinter ska bli kul.
Jag tror att alla vi som står här har väldigt lika tänk o sätter hästen i fokus...

I dag har min lilla grabb varit hemma från dagis o jag tänkte vi skulle hinna med en massa roligt men nix inte i dag tvär sur var han o ett utbrott hann han också med *SUCK*
Men sen när han vart på bättre humör vart det mysigt...
Vi åkte o hämta Husse på frita och sen åkte vi ner o hämta potatis hos min mans mormor o morfar två helt underbara personer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar