Summa sidvisningar

lördag 29 augusti 2009

Ljungsbro marken





Jaha då har det varit sista helgen i augusti och då är det ju obligatoriskt med Ljungsbro marken.
Jag tror nog alla är där från förr man vet vilka man stöter på men det är ju så roligt, en gång om året slår aldrig fel...
Jag och min kära man o barnen bjöd ner oss själva till Therese o Jonas så då grilla vi mycket gott o trevligt.
Sen körde Sanna hem barnen och oss ner till Pizzan, saken är den att vi skulle bara ta en öl eller två och åka hem, bara för att säga hej till folket.
Men när jag kommer i gång så gör jag och kul var de det blev både en och fem öl hmmm karaktär nej men mycket trevligt...
Efter att pizzan stängde så tralla vi hem (nästa alla) Till Marcus på efterfest mycket trevligt sjöng rökte och drack mer HJÄLP jag lär mig ju aldrig i dag får jag sota för de men som sagt de är bara att LE ..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar