Summa sidvisningar

måndag 21 september 2009

En rolig helg


I helgen har jag varit i Trollhättan och kollat på häst tävlingar o så passa vi på att besöka o sova hos min far.
Där var min farbror också och honom hade jag inte sett på år o dagar så det var riktigt kul :-)
Sen fick vi ju hem ulltussen också o det är våran nya familjemedlem en fyrfotad liten rackare som ska heta Fanta...'

Nu står jag i fundering hur jag ska utöka min avelsverksamhet för det vill jag ju göra har lite på G som är spännande men vi får se ;-)

Tur att man har så goa vänner som man kan göra trivsamma saker med :-)





Håller på att planera en Hallowen fest i hop med Therese ska bli så kul hoppas det kommer lite folk också :-)
Bjudit en hel del folk så då blir det fest utan dess like ser framemot det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar