Summa sidvisningar

torsdag 3 september 2009

På väg

Nu har vi packat i hop oss i våran tickon katta bil.
O rullar ner mot Ullared Andreas körjust nu.
Ska bo i stuga i natt vid Ullared så både i dag o i morgon så ska jag shoppa.

Har en lång lista på vad som ska inhandlas till barnen Martin har ju börjat få sitt studiebidrag själv så han har blivit snål.
Jag sa till honom att göra en lista på vad han behöver o den blev ganska lång i vanlig ordning o då upplyste jag honom att han får ju betala själv o då skulle han stryka allt tror jag :-))

Catta har jag med mig som hjälp blir lite svårt att dra kund vagn i rullan....
Mitt lilla gudbarn är också med så henne ska vi skämma bort.
Adde fick jag med mig på ett banan skal men han är ganska nöjd ändå nu när vi har åkt halv vägs.
Sanna ska också storhandla hon behöver en hel del hon också.
Hur vi ska få plats med alla grejor är en vetenskap ??

1 kommentar: