Summa sidvisningar

måndag 14 september 2009

Känns som det var ett tag sen

Det känns som det var ett tag sen som jag skrev här :-)
Men det har inte hänt å mycket i mitt liv det lullar sakta framåt.
I lördags var en mycket trevlig dag, först så var min familj och plocka potatis i hop med min mans mormor o morfaf moster Ingela med man o Kusin Ida o hennes familj o så Kusin Jenny o Moster Carola....
Barnen hade jätte roligt och det slutade med att Adde begravde Martin med Jord.
Sen vart det fika hos Olle o Inger (mormor o Morfar) då dök jag upp.
Mycket trevligt var det, sen börja Göran o dom o prata om att dom skulle på Bo mässan vilket vi också hade planerat så då åkt vi dit i hop med nästan alla.
Sen blev det sen lunch på Lacantarell el. något sådant heter de...

Mycket trevlig dag tillsammans med er alla :-))

Husse har fått en ny cykel som han är jätte stolt över en 24 tum vi trodde den skulle va för stor men det funkade helt perfekt, så nu är han själa glad.
Även lill killen var jätte glad för nu skulle han u få Husses cykel :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar