Summa sidvisningar

tisdag 3 november 2009

Höstlov


Höstlovs veckan har bara visslat förbi, barnen är nöjda o även jag...

Jag är ganska tom i livet just nu tycker det går för sakta min julklapp kan väl bestå i att bli frisk TACK får man önska sig en sådan sak????

Fast jag får va nöjd med att mina älskade är friska o mår ganska bra!!!!

Sälen var vi i Jag barnen o Marcus min bror Martin o så Sanna Therese var med o hennes systers son 8 år.

Det var en toppen stuga vi bodde i om man räknar utrymme o kvadrat, men ser man till
servicen o standarden så var det skit....
Vattnet var pissgult så det där kalla goa vattnet man vill ha när man vaknar efter en o annan öl kunde man ju glömma....Sannas medicin var att ta en öl till i stället :-))
Första kvällen när vi kom fram så tände vi en härlig brasa o den härliga brasan bestod av att hela huset, på 140 km2 blev rökfyllt....
Men efter ett par timmar så kunde vi va inne i stugan igen....



Vi gjorde en del utflykter från stugan bla. åkte vi o titta på ett älg safari, lite litet kanske bara 4 älgar o 2 kalvar...Vi fiska en förmiddag eller Sanna o Martin Fiska o fick napp o jag såg till att de andra lekte lekar


Men han som hade hand om safari var en trevlig man som jag glömt bort namnet på..
Han tog sig tid o svara på frågor även barnens frågor o sen fick barnen åka släpvagn efter fyrhjulingen o de tyckte dom var skit roligt...

Vi passade också på att åka en dag till Trysil i Norge där vi badade o käkade Pizza (DYRT)
Det bästa var att vi hade hela bad huset för oss själva en hel del det kom o gick ett par st.

På kvällarna när vi väl hade fått dom små att sova så spela vi spel o drack grogg, med dom stora grabbarna...

Vi grilla korv en dag, mycket intressant o så dansa dom som kunde indian dansen runt läger elden Jag skratta mest tror dom körde raketen också :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar