Summa sidvisningar

fredag 13 november 2009

Ont i magen

Det är nog det viktigaste möte på länge jag snart ska åka till o min maage ballade just ur, börjar undra om det är något stort fel på mig???
Vad har jag att vara nervös för ??
Kan ju bara göra mitt bästa!!!!

Kämpa in i det sista har jag bestämt mig för att göra.....
Tror inte att jag kan göra så mycket mer tror inte att dom lyssnar den här gången heller.

Min unga vän har nog samma klump i magen som jag tänker på dig o du vet att jag finns..
O så har jag en vän till som kämpar med sin sjukdom tänker på dig också...

När ska livet göra en vändning så man kan få lugn o ro??
Vill bara leva ett liv med min familj och ha det glatt men det är ju bara att glömma.
Tror att vi har många som stödjer oss eller jag vet TACK för att ni finns............


Återkommer med resultat här i kväll så får vi se om vi överlerver smällen eller om dom kommer att lyssna så vi slipper överleva en smäll...
Men jag måste någonstans på vägen luta mig tillbaka o finnas för min man som jag älskar, han orkar nog inte så mycket mer................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar