Summa sidvisningar

onsdag 25 november 2009

Träning o allt annat

Jaha mötet blev i alla fall bra, SKÖNT

I dag har jag varit uppe på sjukan igen tror dom gav mig elchocker för ett helt kompani absolut inget jag vill göra igen..

På morgon var jag i väg o tränade ska nu träna 3 dagar i veckan ska bli ganska så skönt, krångligt innan man kommer dit men när man väl är på plats så är det jätte skönt.....

I morgon ska jag till Tandläkaren med den lille sen ska jag bara vara hemma o njuta :-)

Tycker jag far som en idiot mellan allt som ska göras behöver nog dra lite i hand bromsen så jag inte bränner ut mig nu när jag är sjukskriven *asg* vore ju helt fantastiskt......

Funderar mycket på livet just nu varför en del har det bra o sen varför andra har det hur djävlig som helst??
Skulle vilja sätta in mig i kategorin har det bra men när det äe som mest motigt tänker jag på dom som har det sämre o då är jag elak som satan o gottar mig i hur BRA jag har det SJUKT ja jag vet ..........

Men dom dagar som jag har det bra så kan jag känna för dom som har det mindre bra, har hänt så mycket på sista tiden med Människor runt omkring mig så det står mig upp i halsen...

En dog
En fick hjärntumör
En fick Blod cancer
En fick en hjärnblödning
En miste sin far för tidigt

O några har andra problem

ORKA men jag vill så gärna va en bra vän som finns o kan stötta o jag tror o hoppas på att jag är det
För jag älskar ju mina underbara vänner :-)))

Hoppsan blev mycket dravel men det bjuder jag på om det finns någon som läser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar