Summa sidvisningar

tisdag 1 december 2009

Uppdaterar mig själv

Tänker på hur det kan bli i bland sitter o funderar på om man ror allt i land.

Bra va !!!!

Det är inte så ofta jag skriver här nu för tiden har väl inte så mycket att medge, livet rullar på ganska vanligt...

Den 11 dec ska vi på ett möte som kommer att betyda en hel del för våran framtid så lite nervös är jag allt....

I helgen var vi med de stora Kidsen o titta på film 2012 tror jag den hette...
Jag vet inte om den var så bra men ett ok kan den få.

Den här veckan börja med en feber topp på måndagen, hade nästan glömt att jag brukar få sådana sen jag blev sjuk var så länge sen, men det måste ju betyda att jag håller på att bli frisk .

Tycker att träningen går framåt o det är riktigt kul, i morgon ska jag åka o träna både simning o på gymmet...Gött

Tror att min man kommer att ha träningsvärk i morgon, han har börjat i ett korplag o spela bandy Jag tycker det är skit bra att han gör något utanför det här hemmet tror att han behöver det......

Tänk om man kunde fira en skön jul här hemma utan att fara runt överallt skulle ju va toppen.
Men jag har bestämt mig för att inte fara runt vi ska nämligen fira jul här hemma i östergötland...

I fredags så var jag på fest på jobbet mycket kul o trevlig många var där som jag inte har sett sen jag blev dålig..
Tack Rima för den goda buffen du hade gjort...
Linda o Sandra stod för underhållning bra gjort ..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar