Summa sidvisningar

torsdag 31 december 2009

Nyårsförberedelser

Haha ja ibland blir det roligare än man väntat sig..
Nu är kalkonen i ugnen inne o det är ju en lite rolig historia i sig :-))
Har lånat en kalkon av mina svärföräldrar, skulle åka o handla till min nyårs supe en kalkon, hade då bestämt mig för att göra kalkon..
Men det var jag nog inte ensam om att göra alltså göra kalkon till nyår, den var helt slut såld...
Så nu har jag en kalkon på mitt skuld brev också Hahahaha....

I dag så har vår älskade Martin gjort stallet o min Käre man städar o mig låste dom fast vid spisen....

Sitter nu o skriver här o smuttar på vinet som låg i samma påse som kalkonen från mina svärföräldrar TACK mycket gott

Vi ska fira nyår med två av våra närmsta vänner i en mycket lugn harmoni här hemma på Hagalund...
Jag har glädjen att hha hemma alla mina barn alltså 4 st för bonus Sanna kommer också..
Vi måste ha gjort något rätt eftersom dom vill vara med oss..

Gott nytt år o kram till alla mina nära o kära o även ni andra önskar allt gott till alla (nästan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar