Summa sidvisningar

onsdag 23 december 2009

Jul kväll med vänner

Tyvärr så glömde jag i vanlig ordning att ta kort, men i går hade jag några av mina vänner här på kvällen o vi åt lite o drack lite o snacka mycket...
Underbart att ha så goa vänner som alltid finns o alltid ställer upp på mig o min familj Älskar er...

I dag har jag varit i tornby o handlat fast igentligen har vi inte handlat så mycket utan mest gått runt o snurrat men det var trevligt...

Vi har i alla fall handlat inner tak till vårat nya vardagsrum så nu blir det att snickra hela helgen fredag lördag o söndag i alla fall..
Det är så skönt att vi har tre lediga dagar där vi bara kan va hemma o göra sådant vi vill typ Matte snickra o jag hmm kommer nog på något :-))

Så har jag köpt tyg till barnens rum som vi ska sy koja av Mysigt ))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar