Summa sidvisningar

lördag 26 december 2009

Lugnt

Lugnet här hemma i dag går inte att ta miste på :-)
Barnen är super nöjda efter jul o leker helt med sina julklappar.
På eftermiddagen har jag o dom små kollat på Harry Potter 2 i ordningen...
Matte o Martin har snickrat inne tak o det kommer att bli så fint när det är klart..
Nu när julen är över (bara en dag kvar) så börjar man att fundera på vad som kommer näst, vad man ska försöka lägga energi på..

Givetvis nr 1 är ju att bli bra o kunna återgå till Jobbet LÄNGTAR ska jag meddela..

Men sen då hur ska jag ta ställning till allt som sker orkar faktiskt inte le längre tycker det är idiotiskt hur kan man göra såååå???

Ja det behöver jag ju inte ta ställning till just nu i kväll, kan jag ju släppa det en litet tag till men för eller senare kommer det i kapp :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar