Summa sidvisningar

fredag 18 december 2009

SNÖ

Älskar snö :-))

Jippi nu är det snö ÄLSKAR snö

Jag tror att livet inte ska va lätt men jag har lärt mig något på vägen jag LER.........
Tror ingen o då menar jag ingen ler lika lätt som jag, tralllala livet suger o Katta LER....

Ska ju också som många andra fira jul snart ska bli himla mysigt har köpt julklappar till barnen o så har vi beställt en tomte.
O troligtvis så får vi en vit jul även att vi inte är i fjällen o så vips så hade man massor att le åt .....

Dom små har firat Lucia på dagis o vi övriga i familjen var med o tittade jätte mysigt men kallt när vi var på Addes dagis för det var utomhus..

Barnen är laddade för jul o har önskat sig av tomten en hel lång rada av saker, mest den stora han tror nog att vi är gjorda av pengar. :-)

Sen har vi ju varit med Lindas tax på strömsholm o han har opererat två diskbråck men nu är han hemma o prognosen är god o det är ju alltid skönt o bra SÅ nu håller vi tummen...

Jaha det har hänt en del saker som jag inte tänker skriva här men som påverkar vårat liv lite upp och ner.
Tror inte att det är meningen att allt ska va bra, men jag vill i alla fall påpeka att maktmissbruk är det värsta jag vet ogillar det starkt, orättvisor hatar jag.
Jag är nog ganska långsint om någon sårar mig rejält o jag har svårt att svälja o hålla käften åt saker som många kanske skulle rycka på axlarna åt jag kan tyvärr inte det då blir det bara falskt.
Det finns så många människor runt om mig som jag skulle vilja kalla FALSKA o jag vill inte bli en sådan i det registret....
Vart ganska mycket tungt nu så det är väl dax att korta ner detta o lägga ut några fina kort på dom jag tycker om o som finns i mitt hjärta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar