Summa sidvisningar

tisdag 8 december 2009

Jaha

Blir lite trött har försökt att vara på bra humör o tänka positivt, sa till mig själv det är bara att le :-)
Jag har gått igenom en hel del nu, och jag har haft stort tålamod tror nästan att jag har gjort allt dom har sagt o så har jag ståt ut med en hel del undersökningar sen jag blev sjuk nu är jag TRÖTT på det...
Sa till min läkare som ringde i dag att nu kräver jag en slags åtgärd ex medicinering eller något annat vad som helst spelar ingen roll men jag köper inte läget.....
Om man har tre leder i en fot med vätske ansamling o inflammation så ska man inte ha ont ????
Det sa min läkare till mig det har man inte ont av hmmm börjar undra ?????

Ska det va så här ?
Funderar på att göra något drastiskt åt situationen så man kanske får hjälp!!!
ORKAR inte mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar