Summa sidvisningar

måndag 22 februari 2010

Åke tråk




Åke tråk har land i vårat hus, känner mig rastlös fast jag inte har något o va rastlös över ....
Konstigt :-((

I dag har jag haft fullt upp, vi har varit i Norrköping, där har jag "lekt" med två av mina underbara vänner (har många) ............
Vi har bla planerat va vi ska käka i sälen för vi åker ju snart o det ska bli med blandade känslor som jag åker upp dit.
Kan ju inte åka slalom i år o det är bla. det roligaste som finns.
Men men man får va lycklig över att man har en underbar familj att "leka" med o att dom kan roa sig grundligt i bakarna..
O jag hittar ju till Afterskin alltid något Mohahahahahaahahahaha...
Tänkte faktiskt om det var fint väder att jag skulle hyra en häst o rida på fjällen i stället kan nog vara mysigt....

Som tur är är vi fler som inte kan åka skidor så jag blir ju inte lämnad ensam nedanför bakarna ...

Har så mycket överskottsenergi som bara samlas på hög o av det blir jag jätte trött jag bara vill o vill o vill..........

I går skulle vi åka o hämta Potatis som vi har hos min mans Mormor o Morfar.
Det är två underbar människor by the way.
När vi kom dit var dom inte hemma men vi konstatera att dom hade väldigt mycket med snö på deras tak så vi börja skotta o skotta (dock inte jag men grabbarna) En timme tog det för tre st o skotta snö, men det blev väldigt bra.
När dom kom hem fick dom fundera ett tag på vilka som hade varit där Hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar