Summa sidvisningar

måndag 1 februari 2010

Ny månad nya tag

Nu ska jag bli Frisk.

Tror på Det...

Jag har i brist på annat läst en hel det bloggar som har intresserat mig ganska mycket.
Tycker det är mycket intressant just med en blogg som skrivs av en muslim.
Han är väldigt medveten om vad som händer i världen o vad många muslimer utsätter världen för han är även medveten om vad muslimer utsätts för..

Oftast drar man alla muslimer över en kant o så har man som kristen en väldigt smal syn på muslimer, ÄRLIGT kan jag nog bli DJÄVLIGT förbannad när man sitter i ett sällskap o får höra okunskapen yttra sig, jag är lång i från muslim o jag är nog även lång i från kristen..
Varför dömer vi så lätt ?
Varför är vi så egoistiska ?
Varför kan man bara inte låta människor vara som dom är ?
Kort eller Lång ?
Tjock eller smal ?
Varför spelar det så stor roll ?
Vem säger att just du är perfekt ?
Kanske bara du !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar