Summa sidvisningar

fredag 5 februari 2010

Balsam

Så bara bra har just ridit min häst, o det var helt underbart, galoppera i djup snö rena balsamet för själen ´.............

Barnen lämna vi i Pulka backen med Martin dom hade väldigt roligt..

Vi befinner oss alltså på Gotland just nu o vi har strålande SOL Underbart.
Vi bor i en liten stuga som skulle kunna va med i Guinnes rekord bok o då ska jag tillägga att vi är sex personer.
Vi kom fram i natt o tog en ganska lång sovmorgon :-)
Men jag vart väck av minstingen tidig morgon, tror kl var vid kl 5 .

-Katta
-Mmm (grymt)
Om jag leker tyst o inte väcker någonnnn
-Mmmm
Får jag leka på Toaletten då ?

Då börjar ja vakna o fundera på vad han sa ????
Toaletten, vad är Kl ??
Svar : Gå o lägg dig (grymt grymt)

Haha då kan ni nog förstå att vi bor trångt om barnen vill leka på toaletten *asg*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar