Summa sidvisningar

söndag 20 juni 2010

Dravel en söndag med lite bilder






Dravel en söndag om allt o inget så läs inte vidare för ni kommer nog inte bli kloka på detta inlägg :)
Jag hoppas att man med goda vänner o bästa familjen kommer man komma långt o det tror jag stenhårt på........
Jag har ju världens bästa familj o jag tror att man kan göra vad vad som helst bara man tror på det. Nu när jag har kommit in på utbildningen så känner man sig lite förvirrad.....
Jag måste tro att jag klarar det för då gör jag det ellerhur !!!!!!!!!!!!!!!!!

I dag så har jag lite svårt att komma mig för något o det blir så tråkigt tror att tiden går saktare fast den egentligen inte gör det.

I dag är det en vecka kvar tills vi åker till chappen o det ska bli nice vi är en liten skar som brukar åka dit o titta på tävlingarna ha lite party o så umgås vi en massa................
Ska bli kul att träffa inbitet västernfolk i gen......

Sen så är det ju knappt 4 v kvar tills vi ska åka till Kroatien, vi kommer att bil ner och jag som älskar att bila genom Europa kommer att stortrivas, det enda jag är lite orolig för är att barnen kommer att tjata sig leda på oss menmen nu har vi ju DVD i bilen o så kan dom måla o rita o så får man väl hitta på lite lekar i bilen.( så har ni några tips skriv dom gärna till mig).

Ja vad har hänt sen sista jag uppdatera här då???????????
Inte mycket men Robin (min gudson) o hans flickvän Carro har varit här ett par dagar o det var mycket trevligt.
Martin har skaffat en flickvän som är hur trevlig o go som helst :) Tycker jag är KUL
Adde han är mest en spilefink
Husse har lärt sig läsa riktigt bra Blir impad han är ju trots allt bara 6 år. Kan inte minnas att jag kunde läsa då men jag vet inte ??
Matte jobbar på ibland blir jag lite orolig att han ska jobba ihjäl sig men han verkar hålla ett tag till )) Han om någon behöver en välförtjänt semester :)

Det blev mycket dravel om allt o inget men det var ju kul att just du orkade läsa igenom detta
Kram på er alla mina vänner


Hagel som kom ner i dag det var inte lite hju men nu lyser solen igen

2 kommentarer:

  1. Jag orkade läsa...allt! Hoppas ni får en härlig semesterresa ner genom Europa.
    Hälsningar och kramar
    Carina Ahlin

    SvaraRadera
  2. Tack, det hoppas jag med för vi behöver verkligen avkoppling känns det som just nu ;)
    Men det behöver nog alla

    Kram

    SvaraRadera