Summa sidvisningar

tisdag 22 juni 2010

Underlig dag

I dag har jag haft en underlig dag vill jag lova...Men vi hade lite trevligt i alla fall.
Vi var i Norrköping o skulle fixa pass till dom små...
Vi kom dit efter en del strul med batteriet i den nya bilen, saken är ju det att om jag köper något så strular alltid något, Humöret börja svikta kan jag lova Jaja..........Vi kom i väg o vi kom hela vägen till polishuset vi klev in o gjorde det vi skulle utan några större problem, alltid något haha......
Sen skulle vi därifrån o det var ju inte lika lätt, det vart o ringa runt lite o tillslut fick vi tag i Roger Maries Lover boy :-))) Han var själv i Linköping men hade världens bästa bror som kom och hjälpte oss, TACK säger vi ödmjukast för hjälpen, o den dagen du står i ett problem så är det bara att ringa ;)))
Medans vi satt i bilen o väntade på våran hjälte så hade vi nog ganska roligt, skratten var nog någon blandning av frustration och panik o glädje Hju ...........

Men vi kom därifrån o alla våra trevliga planer på att åka o bowla o sen vidare till Smultronstället gick åt hell Menmen va gör det ????????????

Vi satte kurs mot Matte på hans jobb o där satte han i ett batteri Nytt sådant som dom vi köpte bilen av fick bekosta, För det är ju inte gratis......................

Vi avsluta dagen med att åka o äta en go pizza o sen vidare till netonnet...............

Nu är jag skapligt trött o känner att jag har gjort det jag ska i dag, även om min att göra lista inte har sjunkit något speciellt.....................

I morgon ska jag åka o titta på när några ska fösa kor ute hos Stina så nu hoppas jag på mycket regn så kanske det blir sol Hahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha..........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar