Summa sidvisningar

söndag 13 juni 2010

Gnäll

Måste få lov att gnälla, jag blir så förbannad på människor som bara gapar o skriker o tror dom äger hela världen !!!!!!!!!!!!

I dag var vi på Malmen o tittade på flyguppvisningarna som alla andra kändes det som, men det var trevligt..

Minstingen i familjen sitter sällan still så det blev lite hopp o lite lek runtom oss där vi satt.
Det slutade med att han ramla över en dam o han bad om ursäkt o tycket det var jätte pinsamt han blev tillomed lite ledsen :(
Men vi tröstade honom o berömde honom för att han hade sagt förlåt o sa att det kan hända den bästa...
Damen o hennes man sa inget till oss o vi trodde det var frid o fröjd..
När paret reste sig o skulle gå gick dom förbi oss varpå att mannen började att skrika till mig som en galning ( hörde nog inte riktigt va han sa ).
Men men damen i fråga böjde sig ner o mena på att vi va dåliga föräldrar som inte frågade om vi skulle ersätta hennes glasögon som hade gått sönder ??????? Ja sa absolut ska vi göra det, men hon fortsatte bara att gnälla o halv skrika o stirra mig i ögonen som om jag skulle va världens största idiot DITO, jag förklarade att vi kunde göra rätt för oss men då måste dom ändra attityd jag sa att han bara är ett barn o det kan då inträffa saker som han inte mena men att jag ville ersätta glasögonen men då gick hon KONSTIG typ :( Sen senare nu har jag kommit på vad jag borde ha sagt o vad jag skulle säga,,,,,, SYND att man inte kan spola tillbaka o göra om......
Då hade jag inte varit trevlig men nu var jag ganska ställd av situationen.
Kan man inte bara gå fram o säga ursäkta men erat barn tog sönder mina glasögon ????
Vad mycke lättare det skulle bli, o då hade hon ju också fått betalt !!!!!!!!!!!
IDIOT vill jag säga = Har gnällt klart nu !!!!!!!!!!!!!!!

Annars har vi haft en mycket trevlig dag i solen o tittat på flygplan, Mattes mormor o morfar o Moster o Kusin o kusin barn kom också Mycket trevligt :))))

1 kommentar:

  1. Ja du Katta det finns fasiken folk till allt...
    Men väd är det jag hör bidde du ställd ... fniss ... trodde jag inte om dej ;) ... det skulle vart förr det ... hahah stackars kärring hade jag nog fått säga =) ... men varför var hon tvungen att säga att globerna gick sönder om hon nu inte ville ha betalt ... sorry ... men jag kan inget annat än skratta åt det.
    hoppas lilleman har kurerat sej från tant trauma =)
    // Camilla

    SvaraRadera