Summa sidvisningar

måndag 5 juli 2010

Hemma

Nu är vi hemma igen, efter en vecka på Chappen.
Man kommer hem från semester o är dyng trött, har konstaterat att efter semestern är jag nog mer trött haha..............

KONSTIGT

Nu är det knappt två veckor kvar innan vi åker till Kroatien, ska bli så nice...........

På chappen hade det vi jätte trevligt o vi var många men det funka bra...
Vi hade slagit upp läger runt tre husvagnar o ett tält o när vi var som mest folk så stod det 8 bilar på plats MEN många goa skratt o många fina hästar..........

Tror att det är dax att vänja barnen igen vid vanliga rutiner o se till att få dom i säng i tid, dom börjar att bli lite smått gnälliga............

Tänkte jag skulle få in mina bilder i datorn o uppdatera med lite kort men jag har liksom ingen ork just nu ska ta en Lång dusch o så ska jag gå o lägga mig GÄSP ................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar