Summa sidvisningar

söndag 11 juli 2010

Kurs

Bestämde mig till slut för att åka på kursen i Karlstad, inget jag har ångrat.
Men just nu så är jag döööö trött o varm, spelar nog ingen roll om man duschar 5 gånger om dagen för man är ju lika svettig ändå, men jag älskart................

På kursen som var en tävlingsledar utbildning var mycket intressant men det kändes ganska stort o mycket ansvar att vara tävlingsledare.
Men jag ska i alla fall skugga en tävlingsledare så jag är klar.
Det var ju tävlingar på plats också så lite hann vi ju titta o det är ju alltid lika kul.
Jessika var med o tävla på sin hingst o dom två var jätte duktiga :)
GRATTIS till era fina placeringar.

I morgon ska jag börja packa inför resan o man kan ju undra varför man ska bege sig 200 mil för att få sol just denna sommar, haha jaja men man får ju miljöombyte o det ska bli nice...........
Komme att sova våra två första nätter i Österrike o det är ett land som jag tycker är så fint o jag vet att min kära man kommer att tycka om det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar