Summa sidvisningar

tisdag 13 juli 2010

Hmm om man skulle ta o åka till vårdcentralen o ta de där förbannade blodproven nu kanske.
Hatar att ge tid till sådant som är meningslöst (känns det som i allafall)
Var inte där förra veckan så jag måste ju nu blääääääääää..............

Sen ska jag in till staden för att hitta mig en GPS som gäller i Europa, min man ringde just o sa att han hade pratat med Stefan på R. o där hade dom några som inte var allt för dyra o gällde dit vi ska.
Jag tror att en gps är guld värd för den plingar när det kommer fartkameror o det tycker jag är bra :)..........................................

Ska växla lite pengar också, alltid bra att ha ett kapital i kontanter innan man åker....
Sen ska det packas o packas o packas bort o komma på att vi nog behöver takboxen o sen skratta lite för att inse att vi är lite bekväma o vill ha med sååååååå mycket onödigt..MEN det blir nog bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar