Summa sidvisningar

fredag 3 september 2010

Helgen närmar sig

Jaha då har man klarat av två veckor i skolan, o det innebär att många tankar har väckts.
Jag tror att det kommer att bli två spännande år o även jobbigt många gånger.
Det är väldigt intressant att få ta del av andras livs historier o man blir både rörd o mörkrädd.

Nu har lugnet börjat lägga sig o helgen kommer smygande, har en hel del att göra o pricka av på våran lista bla. ska jag åka med Husse till musikskolan som har öppet hus, hans största önskan just nu är att få spela trumpet hmm kan bli intressant...........

Sen är det marknad i Borensberg så tjatet har ju redan börjat så då måste man ju släpa sig dit.
I dag sluta min man tidigare o har jobbat på vårat tak i hop med Martin o jag o Linda har satt dit isolatorer på stolpen till ena vinter hagen..
Så lite har vi ju redan prickat av...
Just det vi ska ju åka o titta på en ny soffa också för vi har ju gett bort våran till Sanna nu när hon fick sin Lägenhet.


Vi har ju också börjat renovera vårat gamla vardagsrum, tyckte det var dax.
JAG kom på världens bästa ide :-)
Vi tar bort det befintliga fönstret o sätter dit tre andra min man rev nog av sig håret o nej tänkte han också...
Nästa gång han fråga hur vi skulle göra med fönstret så sa jag att jag hade beställt tre fönster o att jag hade ordnat hjälp av våran vän Andreas...
Sagt o gjort Matte o Andreas såga i våran vägg o satte in tre Fönster o det blev Jätte bra..
Matte sa att det vart bra så han var nöjd han också............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar