Summa sidvisningar

torsdag 16 september 2010

Trivsamt


Har börjat att komma in i utbildningen nu när det har gått tre veckor, trivs gör jag väldigt bra o jag måste säga att vi har många mysiga klasskompisar i klassen..
Är nog ganska förvånad att en grupp som slussas in i samma rum o som ska samarbeta i två år o det funkar, COOLT vill jag kalla det!!
I dag är jag tyvärr hemma från skolan o det känns inget roligt men med tanken på hur jag har mått så var det nog ett måste.
Kollat så där på en tre filmer o är boringgg, men man kan ju inte alltid ha kul.

Många fråger dyker upp i huvudet genom den här utbildningen som jag funderar på, o det är Ok att jag måste låta mig göra det Känns skönt (flum)........

Har hunnit en del också på sidan om faktiskt
Varit på clinic med min lilla trasa o det gick bra MYCKET bra var jätte kul Sanna var med o hjälpte mig eftersom jag är i behov av någon när det gäller en hel del..
Men alla var duktiga o mycket bra stämning O go Mat hade Pernilla fixat BRA gjort

Sen har vi kommit fram på en lösning på vårat frukostbord, har varit en kamp mellan äta eller inte äta med ett av barnen men nu har vi hittat något som han kan äta på morgonen Välling för vuxna o Nyttigt är det också :-)

Husse har börjat att spela trumpet o tycker det är skit kul.

Martin o Linda verkar vara väldigt seriöst vilket jag tycker är kul....

Matte o jag jobbar på att få tiden att räcka till, till alla men det är skönt att man har sina vänner som alltid finns och ställer upp TACK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar