Summa sidvisningar

måndag 27 september 2010

Tid

Jag hörde någon säga en gång "Det enda som är rättvist här i världen är tid alla har 24 timmar på ett dygn" Hmm har grundat på det ett tag o ja det stämmer ju, men inte fan får jag min tid att gå i hop i all fall !!! Hinner ju inte hälften som jag borde göra SUCK !!

Men jag är väldigt nöjd för övrigt, o jag har gjort en del som jag har mått bra över ex var vi i ullared i Lördags och i Söndags var jag i Ulricehamn och skugga så nu är jag klar Tävlingsledare och det är ju lite kul, åkte med Stina och det är ju alltid trevligt sällskap :-)

Vi har kommit i gång ordentligt med hästarna här hemma och det tycker jag är kul, vi har tre hästar igång i ridningen och så har vi börjat jobba Lilly lite, mycket nöjd med framstegen så på det planet är det bara att LE........

Hoppas på att kunna komma iväg till Danmark o hämta min lille pålle där snart me !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar