Summa sidvisningar

torsdag 12 augusti 2010

Full rulle

Hinner inget eller gör en massa det beror på hur man ser det :-)
I morgon så drar vi Till Turkiet hörde att det var ca 50 grader varmt o 35 grader i vattnet, så vart jag ska svalka mig har jag ingen aning om. Men det löser sig nog !!!!!!

I går var vi hos veterinären o det bådar inte gott TUFFT..............
Men det finns inte mycket kvar vi kan göra :(

Jaha de här dagarna har beståt i att packa tvätta pyssla hästar o härja lite på de små :)

Martin sommarjobbar o han är super duktig, För pengarna ska han åka till Skara Sommarland med MIN vän o jag får inte följa med hmmm.....Haha nävars jag är skitglad att han får följa med världens bästa Marie :)
Hoppas ni får toppen väder

Själv sitter jag då i solen med en paraply drink,,,,ska nog ringa till dom o jämföra vädret........

Vi har nu börjat att riva vårat gamla vardagsrum vilket Häst jobb men jag hoppas att det blir fint när det är klart.................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar